2014. január 3., péntek

Új blog

Sziasztok!

Nem tudom, hogy kezdjem, úgyhogy inkább csak belevágok a közepébe. Tegnap írtam a chatbe, hogy egyszerűen nincs kedvem a történet folytatásához. Nem arról van szó, hogy nincs ihletem, mert van - vannak félkész fejezetek, és teljesen tudom, hogy mi lenne/lesz a következő részekben, csak egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy megírjam. Itt is megígérem, hogy be fogom fejezni, legkésőbb februárban jön a maradék két fejezet - mert ennyi van hátra, de utána egy darabig biztosan nem írok új történetet ebben a témában.
Abszolút nem arról van szó, hogy a szeretetem alábbhagyott volna a Tokio Hotelt illetően, sőt, egyszerűen csak nem akarok Tom-témában történetet írni.

És akkor az új blogról... Soha nem gondoltam volna, hogy én is eljutok eddig, de mégis így történt. Nem tudom, van-e olyan köztetek, aki szívesen olvasná, de úgy gondoltam, azért megosztom veletek, hátha. Aki szívesen olvasná, azzal ott találkozunk, aki pedig nem, annak sokadjára is megígérem, hogy februárban jelentkezem itt a 20. fejezettel! :)

Mindenkinek sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok!
Ölellek benneteket, Sophie xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat megjegyzést, és szeretnélek is megkérni titeket, hogy éljetek ezzel a funkcióval, nagyon fontos számomra a véleményetek :))