2013. szeptember 5., csütörtök

Új kinézet


 Picit szerettem volna még várni a designcserével, de tekintve, hogy az előző fejezet lett a legolvasottabb, szerintem már mindannyian értesültetek főhősnőnk visszatéréséről :) Természetesen nem bírtam ki, hogy ne készüljön olyan fejléc, amin Tom és Allie szerepelnek, ugyanis nekem is ők a kedvenceim.

Annyit szeretnék még mondani, hogy nagyon köszönöm a 8. részhez érkezett visszajelzéseket, nagyon örülök, hogy így fogadtátok Allie visszatérését! Nekem is hiányzott, nyilván nem véletlenül hoztam vissza, viszont nem szabad arra számítani, hogy a sztoriból már csak 2-3 rész van hátra, Tom és Allie egymás karjaiba borulnak és boldogan élnek, míg meg nem halnak. Sokkal több csavarral készülök :))

Allie egyébként felkerült a karakterek közé is, ide kattintva megnézhetitek a modult, valamint további érdekesség, hogy már csak a fejléc által is, azt is láthatjátok, hogy néz ki Allie :)

Rész is jön ma, kicsit később :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat megjegyzést, és szeretnélek is megkérni titeket, hogy éljetek ezzel a funkcióval, nagyon fontos számomra a véleményetek :))