2013. október 14., hétfő

ILLUSIONS bevezető

Tudom, hogy megint nem sikerült betartanom a határidőt, nem szeretnék magyarázkodni, csak annyit kérek, hogy értsétek meg. Higgyétek el, hogy nem jó kedvemből csinálom, és tényleg lelkiismeret furdalásom van, amikor nem tudom a megígért időpontban hozni a részt.
Tudom, hogy nem ezt várjátok, de kárpótlásul elhoztam a következő történet rövid ismertetőjét. Úgy gondoltam, hogy az eddigi történetekben elég sok csillogás, hírnév és hasonlók voltak, úgyhogy most egy olyan sztori következik majd, ami teljesen hétköznapi emberekről szól, így talán valamivel reálisabb is lesz, illetve szerintem jóval komolyabb tartalma lesz, mint az előző, vagy a jelenlegi történetnek. Mint mondtam, még nyáron kezdtem írni, azóta nagyon megszerettem, remélem, nektek is tetszeni fog, amikor majd eljön az ideje. Nem is húzom az időt, inkább olvassátok el ezt a pár sort.

Illusions (Illúziók)


Mit teszel, ha akaratod ellenére olyan társaságba keveredsz, ahol a drog és az alkohol mindennapi (fő)szerepet játszik? Megmentesz valakit, vagy hagyod, hogy téged is magával ragadjon a sokak által mámorosnak nevezett érzés? Képes leszel jobbá tenni valaki életét, vagy hagyod, hogy ő rántson magával abba a világba, ahol talán te magad sem fogod tudni megkülönböztetni a jót és a rosszat?

- kategória: hetero
- fő karakterek: Bill Kaulitz, Lindie Braun, Tom Trümper
- műfaj: romantikus, humor, dráma
- fő párosítás: Tom/OFC
- mellék párosítás: -
- figyelmeztetések: egyelőre nincs
- író: Sophie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat megjegyzést, és szeretnélek is megkérni titeket, hogy éljetek ezzel a funkcióval, nagyon fontos számomra a véleményetek :))